فانوس

بهترینهاااا

 

ازتومینویسم...................

با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم

تک و تنها بودم اما تو رو تنها نمیذاشتم

چه سفرها با تو کردم چه سفرها تو رو بردم
دم مرگ رسیدم اما به هوای تو نمردم

دارم از تو مینویسم که نگی دوستت ندارم
از تو که با یه نگاهت زیر و رو شد روزگارم

دارم از تو مینویسم    دارم از تو مینویسم
موقع نوشتنا وقت اسم گذاشتنا

کسی رو جز تو نداشتم اسمی جز تو نمیذاشتم

من تموم قصه هام قصه توست

اگه غمگینه اون از غصه توست

اون از غصه توست

با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم

تک و تنها بودم اما تورو تنها نمیذاشتم

حتی من به آرزوهات تو رو آخر میرسوندم
میرسیدی تو من اما آرزو به دل میموندم
هی میخواستم که بگم که بدونی حالمو
اما ترس و دلهره خط میزد خیالمو.....



نظرات شما عزیزان:

sasy
ساعت11:31---25 اسفند 1390
/|\
.(,"c
<|>
_\/_سلاممممممممممممممممممممم گلم
.
.
.
../|\
.(,"c
<|>
_\/_چطوری مهربونم؟
.
.
.
.
./|\
.(,"c
<|>
_\/_ اومدم بگــــــــــــــــم
من آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:36 توسط هانی| |


Power By: LoxBlog.Com